Skip to main content

Posts

Featured

Happy End..

Ve evet bir Haneke filminin tam olması gerektiği gibi bir yapımdı! Tüm film boyunca neyin neyle nasıl bir neden-sonuç ilişkisi içinde olduğunu düşünmekle geçen, ‘ahan da şimdi daha net bişicikler olacak’ diye diye kendimi yediğim, ‘şimdi bu nekine, niyekine, nasılkine’ nidalarımın hiç eksik olmadığı bir film!
Siz de şimdi bu kız ne diyo ki? demeyin, zira Haneke filmi izlemişliğiniz varsa ne demek istediğimi anlamışsınızdır :) Yok hiç denk gelmediyseniz de işte böyle bir yönetmen amca olur kendileri desem kızar mısınız? :) (kızmazsınız ama bana yine de di mi, kızmayın bana zaten, sevin beni, beni sevmeyenlere inat :() (ah dur azcık içimi de dökmüş oldum :( )
Neyse efendim filme dönecek olursam; küçük kızımız manyak bi tip! kelimenin tam anlamıyla. Akıl alır gibi değil. Ancak kanımca ilerde çok izleriz, iyi aktris olur bu. Bi kere çok orijinal, güzel bi tipi, güzelliği var. Hafif de korkutucu zaten. Yani öyle bir rolü oynamak zor bence. Sonuçta küçücük bi kız. O yüzden alır burdan yürü…

Latest Posts

Antonia..

BiKutuMutluluk Renk kutusu..

A Quiet Passion..

Louder Than Bombs..

Annihilation..

Geu-mul .. / The Net..

Yogi Surprise / Jewellery Box – March 2018..

Kaybedenler Kulübü…

Alice in Wonderland..

Coco..

90. Oscar Ödülleri ballot list 2018..

I, Tonya..

The Big Sick..

BiKutuMutluluk Çay Saati kutusu..

Damızlık Kızın Öyküsü / Margaret Atwood..

The Square..

Get Out..

Phantom Thread..

Darkest Hour..