Son zamanların en güzel bilekliği… / The most beautiful cuff recently..

Aslında biraz fazla geçmiş bir post olacak bu ama paylaşmadan da edemedim. Geç oldu güç olmasın:) İki bölüm önce (Touch of Eva adlı bölümde) Gossip Girl’de Serena’nın taktığı bir bilekliğe tek kelimeyle hasta oldum! Zaten taşlı şeyleri seven biri olarak bayıldım. Araştırmam sonrasında da, tasarımcısı olduğunu öğrendiğim Stephen Dweck’in gerek tüm aksesuarları gerekse bu ‘cuff’ diye bilinen kalın bileklikleri ile oldukça tanınan biri olduğu bilgisine ulaştım. Aynı bilekliğin farklı iki diğer şeklinin daha önce InStyle’de Kate Hudson’ın ve 2006 MTV Müzik Ödülleri töreninde Rihanna’nın kolunda arz-ı endam ettiğini gördüm. Bence spor dahi giyinilse bu bileklikle insanın havası acayip değişir. Ben deli beğendim. Sizce?
Actually this is a little bit too late post, but I guess its better to be never.. 2 weeks ago in Gossip Girl’s (episode called Touch of Eva) Serena was wearing a magnificent cuff. I am definitely in love with it. Then after my research I found out that it’s designed by Stephen Dweck and he is so famous with his cuffs and other accessorizes. Besides that I learnt Kate Hudson wore it so long ago for InStyle magazine and also for 2006 MTV Vide Music Awards show Rihanna did. In my opinion, even if you are in a sports or casual outfit, when you wear that cuff, the look changes completely. I am crazy about that cuff anymore. What about you?

Not: Serena’nın bileklikli kombinasyonundaki giysileri de ayrıca, ayrı ayrı beğendiğim için künyesini de paylaşmak istedim;)
Ps. Besides the cuff whole outfit of Serena in that scene was fabulous. So I am sharing its ID, too.
Ceket / Petal Jacket: Nanette Lepore ($398)
Üst / Top: Joie Agacia ($348)
Etek / Skirt: Gryphon crocheted sequin striped miniskirt ($250)
Çanta / Bag: Chanel tan quilted tote bag
Bileklik / Cuff: Stephen Dweck tasarımı; çikolata rengi bronzdan, dantel oymalı ve kaya kristalli manşetli / Stephen Dweck chocolate bronze, lace cuff with faceted rock crystal
Kemet / Belt: Reem Acra

Eğer blog yazımı beğendiyseniz, sizi de takipçilerimden biri olarak görmeyi çok isterim..
If you’ve liked my blog post, I would be so happy to see you as one of my followers..

Bir de bana Trendus Blog Ödülleri için bir tık’la oy verirseniz, bilin ki havalarda uçarım...;)
http://www.trendus.com/blog-odulleri-2010-yarismacilara

Comments

  1. Bu cuff bileziğe bende çok beğendim ve bulmak istiyorum ama Stephen Dweck in sitesinde satılmıyor. Ve bu tasarımcının ürünlerini satan Türkiye'de mağaza var mı?

    ReplyDelete
  2. yaziyi hazirladigim donem cok aramis ama bulamamistim ne turkiyeden ne yurtdisindan:( ne yazik ki ancak benzerlerini gormustum. ancak onlar da o kadar guzel degildi. ama bulursan bana da haber edersen cok sevinirim;)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts