Tuttu fırlattı kalbimi ezdi üstünü çiğnedi..

Bu aralar ilk duyduğumdan beri nedense bu şarkıyı pek sevdim:) aslında semantik düzlemde hüzünlü bir anlamı var ancak nedense sözler tam manasıyla tersini söylüyor. E ritmik temeli ağza yapışıp bir güzel kalıyor..'Tuttu fırlattı kalbimi ezdi üstünü çiğnedi..'
Bir de ben klipteki elbiseyi pek bi beğendim:) fırfırları, tülleri, önündeki pastel tonlardan mini ponponları, arkasında kıuruğu, yırtmaçları, kafasında takım aksesurarı..tam benlikkkk...
ama yeğenimin yorumunu da iletmeden geçemeyeceğim:
Ben: Yeğenim, ne güzel elbise di mi, sence bana da olur mu?
Toprak: Yok bence olmaz teyze.
Ben: Neden yeğenim?
Toprak: O kız uzun boylu, elbise sende öyle olmaz!..
Ee haklı pek tabii:) canımın içi benim, yerim ben onun yorumunu..
Neyse efem bana olmaz ama siz öğrenirseniz kimin tasarımı haber uçurun emi:)

Comments