Like Crazy.. 'deli gibi' sevsen de mesafeler girince yürümez..


Filmimizin kısa adı; ‘like crazy’ (deli gibi).. uzun adı; ‘i want you i need you i love you i miss you like crazy’ (seni deli gibi istiyor, ihtiyaç duyuyor, seviyor, özlüyorum)... uzun lafın kısası özü; uzun mesafeli aşk yürümez....
Evet aynen geçmiş bir postumda andığım sevgili Miranda’nın başlangıç yaptığı gibi söze girmek istiyorum... kızlar bakın ben şimdi burda söylüyor, tecrübeyle sabit olduğunun altını çiziyor, bu tecrübenin 12 yıllık heba olmuş bir ilişkiyle kazanıldığını vurguluyor ve sizi UYARIYORUM: araya mesafe girerse, hele ki uzun mesafeli dönem fazlasıyla uzarsa, kısaltma adına çok çaba sarfedilirse her iki taraf da çok yoruluyor, yıpranıyor ve bıkıyor.. bu har hür de aradaki heyecanı, ışıltıyı bir güzel söndürüyor. Yanı sorun siz de olmasa da hayat ve şartlar (evet klişe ama öyle) bunu getiriyor...
Ve işte bu film de tam bir postmodern ilişkiyi gözler önüne serip benim deneyimim gayet güzel özetleyip bir kez daha kanıtlıyor.
Neden bilinmez bana Jane Eyre’i hatırlattı. Ama 2000ler, 1800lere benzemiyor ve doğal olarak da o zaman yürüyen ilişkiler günümüzde aynı şekilde yaşanamıyor. Çok acı biliyorum ama bilin de sonra daha çok üzülmeyin diye diyorum..

Comments