saç tebeşiri gerçeği!..

teee ne zamandır. Cup of Jo'da okuduğumdan beri denemeyi çok istiyordum. zira yine teee ne zamandır hep, saçımın minik bir tutamını mor ya da mavi olarak boyamayı çok istiyordum. ama ne zaman bir kuaföre söylesem hep kırk dereden su getirtip 'yok senin saç koyu (kestane), o yüzden o tutamın rengini açıp boyamazsak boya tutmaz' diyip durdular. ben de o kimyasalı almamak için cesaret edemedim. sadece bir kere açtırmadan mavi yaptırdım. gecesine ilk duşta akıp gitti:/ ama ne zamanki ilgili post'ta saç tebeşiri diye acayip kolay bir şekilde tam da istediğim şeyi yapabilecek bir ürün olduğunu gördüm, gözlerime inanamadım. Amazon'a o kadar shipment'ı bayılmamak adına bugüne değin sabrettim ve muradıma erdim. hem de Amazon'dan 16 dolara.. 2 dk.da tam istediğim gibi oldu.
kullanımı inanılmaz kolay. istediğin tutamı hafif ıslatıyorsun ve sürüyorsun tebeşiri altlı üstlü. ellerin biraz boyanıyor ama suyla hemen akıp gidiyor yıkayınca. sabitlemek adına da; tutamı, saç düzleştirici ya da saç kurutma makinesiyle hemencecik kurutunca viola... istediğin renk, tam da tebeşirin rengindekiyle aynı şekilde saçında yer alıyor.
aldığım Masters Pastel markası, sitede en çok tercih edilenmiş. teklilerine kıyasla böyle 24'lüsünü almak daha ekonomik. hem marka da kaliteli bişi. bi de renkli tüylü minik toka hediyesi var:)
'senin niye saç foton yok' derseniz; henüz bir kere, koyu pembeyi denedim. telaştan çekemedim fotosunu. kısmet 2. denemeye diyim ;)

Comments

  1. harika bir haber... blogunuzu ziyarete geliyorum hemen :) xoxo

    ReplyDelete
  2. Bu amazon yabancı bir site mi ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. evet yabanci bir ste. ABD merkezli. ancak Türkiye de dahil dünyanın her yerine dağıtımı var. ama bu postumu yazdigimdan beri birçok Türk sitede de satılmaya baslamıs :))

      Delete
  3. Ben duzlestirdigim halde tişörtüme kadar bulaştı. Bunun sebebi ne olabilir

    ReplyDelete
    Replies
    1. saçınızı düzleştirdiniz sanırım öyle mi?
      evet benim de elime bulaşıyor ancak hemen çıkıyor. Bence çok ıslattıysanız, fazla yumuşayıp erimiştir :( azcık ıslatmanız yeterli bence ;)

      Delete
  4. Ya ben adres kısmını tam olarak yapamadım galiba örnek doldurabilirmisiniz :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeniden merhaba :) ben urunu, 1.5 sene once Amerika.dayken soylemistim :( simdi senin icin girip baktim Turkiye'ye artık gonderimi yokmus :( ama muadillerini cok kolay bulabilirsin. bu postun altında en tepedeki yorum, biri yazmisti : http://denemedenalma.blogspot.com/2013/07/sactebesirlericom-ile-yaza-damgan-vur.html

      ya da sac tebesiri fiyat diye google.da aratırsan cikacagina eminim, bircok secenegin ;)
      sevgiler

      Delete
  5. birde sipariş ettikten ne kadar sonra geliyor?

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts