mis kokulu organik diş macunu ve el kremi ikilisi..


Veee beklenen oldu, istediğim diş macununa kavuştum :) Hem de bu sefer, TR'den de alınabilecek bir Türk sitesini tavsiye edebiliyorum. Bana da ilgili sitenin İstanbul'daki satış noktasından alınmış olarak, Gül ablacımın hediyesi olarak geldi :) Site: www.ailemizicinsaglik.com
Birçok güzel ve kaliteli organik marka ve ürüne kolaylıkla ulaşabileceğiniz, hem de dilerseniz sitesinden alışveriş yaparak kapınıza teslim edilmesini sağlayabileceğiniz deli iyi bir site. Kaç haftadır o kadar arama yapmama rağmen hiçbir şekilde karşıma çıkmayan bu siteyi, tesadüfen Instagram'de gördüm ve hemen girdim. Sahip olduğum diş macunu ve diş ipinin markası olan Desert Essence'i daha önce, balkabağı özlü el kremiyle tanımıştım.
Kullandığım organik kozmetikleri paylaştığım post'umda ne yazık ki unutmuştum, kısmet diş macunu kardeşiyle bu postta ele almakmış :)
Desert Essence'in el kremini, 2 yıl önce Sprouts'ta (Irvine, CA) illa güzel kokulu bir el kremi bulalım çabamız sonucunda bulduk ve bulur bulmaz da aşık olduk. Öyle balkabağı özlü olduğuna bakmayın, balkabağı veya çirkin bir koku değil; dehşet ötesi bir parfüm kokusu geliyor burnunuza ve inanılmaz yumuşatıyor ellerinizi, misler gibi, ipek yapıyor. O günden beri de en ama en favorimiz. Mümkün olsa dakika başı süresimiz, yiyesimiz geliyor :)
Diş macunu ise daha keskin bir nane kokusuna ve tadına sahip, olması gerektiği üzere. Bir kere çok temiz hissini çok iyi veriyor ve sanki dişi koruyucu bir tabaka kaplıyormuş hissi veriyor. Diş ipini henüz kullanmadım ama eminim o da çok iyidir.
Sakın unutmayın; diş macununun organik olması, SLS, paraben, floride içermemesi çok önemli. Zira dil altı yoluyla direkt kana karışıyor. Aman dikkat!..

Comments

  1. Cildimin nemlendirme ihtiyacını güvenerek kullandığım Bionem ile sağlıyorum. oldukça kaliteli ve çok memnunum. Cildinde aşırı kuruma yaşayanların mutlaka denemesini tavsiye ederim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. paylaşımınız ve öneriniz için çok teşekkürler...:) xox

      Delete

Post a Comment