yepyeni bir 60'lar dizisi: Masters of Sex.. bizde 2000'lerde dahi yaşanamayacak gerçek bir dönemin anlatımı..

Veee yepyeni bir dizim daha oldu. Evet itiraf ediyorum; ben 60ları seviyorum, o dönemin modasını ve bugünkü birçok şeyin ilk başladığı dönemi film seyreder gibi izlemek beni mutlu ediyor napiim :) O yüzden de (sırasıyla ve hatırladığım kadarıyla) Swingtown, Pan-Am, MadMen veeeeee şimdi de 'Masters of Sex'. 
Dizimizin ismi, konuyu 2 kelimeyle özetliyor aslında. Öyle ki tıp doktoru, jinekolog Bill Masters'ın altmışlarda ABD ve dünya için ilk seks üzerine akademik araştırmalar yapan bilim adamı olarak bu zorlu dönemini anlatıyor bizlere. Evet doğal olarak ülkemizde, ne yazık ki sansürsüz yayınlanması mümkün olmayan bir dizi. Ama öyle bir Nip/Tuck ya da Californication diye de sanmayın. Hoş görsel olarak her bir tarafını kesseler de konu olarak bizi (sene 2013 dahi olsa, ne acı...) halen çok aşan bir düzeyde. O zamanlar ABD için tabu olan olguların üzerine bilim kalkanıyla gidip hepsini yıkan bir çalışmaya imza atan Dr. Masters'ın aynı zamanda kendi kişisel hayatına da bu vesileyle şahit oluyoruz. Şu an için 4 bölümü yayınlandı ve şimdiden Showtime, 2. sezon için onayını dahi verdi. Ne mutlu onlara.. ne acı bizlere.. evet ne yazık ki, nedense, otomatik olarak, insan paso bizle kıyas yapıyor.
Neyse siz de bir şans verin derim. Hele ki 60ları seviyorsanız kesin. Zira beni bayağı sardı şimdiden.

Comments