LiliKutu'larınızı çekmeceli bir komidine döndürmeye var mısınız?


Irvine'dayken, sadece 6 aylık bir üyelik ilişkimiz olmuş olsa da bana evin her yerinden Birchbox kutusu çıkıyor gibi geliyordu. Ondan da fecisi ise evin, kelimenin tam anlamıyla her bir köşesinin Kiwi Crate kutusu kaynıyor olmasıydı! İzmir'e döndükten sonra bu tip aylık kutu üyeliği olanların da hep aynı dertten mustarip olduğunu ve pek çok çözüm önerisi fikrin üretilmiş olduğunu gördüm, ve keşke oradayken bilseydim diye hayıflandım durdum. Ancak ne zaman ki LilaKutu'ya sardım :) aynı durum burada da kendini gösterdi:) Ben de,
'madem Kiwi Crate'e insanlar tonla çözüm bulmuş, mutlaka Birchbox'a da bulmuştur, Birchbox'a çözüm bulunduysa aynısı LilaKutu'ya süper bir şekilde adapte edilir' 
diye düşündüm ve araştırmaya koyuldum. Nitekim hemencecik de yanılmadığımı gördüm. İster Birchbox'ın kendi blogundaki bu tariften, isterseniz de bir DIY blog'undaki bu tarifi kullanarak (yorumlar ilkinin çok uğraş gerektirdiği yönünde görünüyor, diğer yandan ikincisi çok daha açıklayıcı duruyor) evinizde biriken o güzeller güzeli LilaKutu'larınızı kullanarak çekmeceli komidin yapabilirsiniz. Hem LilaKutu'nun kutuları, Birchbox'ınkilerden çok daha kalın ve sağlam. Belki bu niteliği kesilmelerini zorlaştırabilir ancak yaratımı çok daha sağlam kılacakları da açık. Siz ne dersiniz, denemeye değer mi? Çok daha farklı fikirleriniz mi var yoksa? Paylaşırsanız çok mutlu olurum...

Comments

Popular Posts