Balerin Ayaklar.. dünya şekeri kitap ayracım..

Kendime erken yılbaşı hediyesi yaptım ve gittim Zet.com'daki Nanay Design'dan bu dünya tatlısı kitap ayracını aldım :) Aslında kitabın arasında ayak sıkışmış gibi olan bir başka tipi yabancı bir sitede görmüştüm. Ancak TR'ye gönderimi olmayınca hayıflanıp future wish list'ime eklemek zorunda kalmıştım. Geçenlerde tesadüfen bu Balerin Ayakları adlı şeklini görünce ise inanamamıştım. Tüller, taşlar da işin içinde olunca bunu, ilk gördüğümden çok ama çok daha çok beğenmiştim ve 'sonuçta bir kitap kurduyum, nelere nelere neler harcıyoruz buna mı kıyamıycam' deyip vermiştim siparişi. Dün elime ulaştı! Tam da dedikleri gibi, kişiye özel elde üretildiği için, 1 haftalık süre zarfında ulaştı bana. 20 TL + 7 TL kargo ile.
Eğer siz de kitap kurdu iseniz ya da sevdiklerinizden kitap kurdu var ise bence çok iyi bir yeni yıl hediyesi de olur. Teslimat süresini hesaba katarak siparişinizi rahatlıkla verebilirsiniz.
Hadi hepimize cici cici, süslü okumalar :)

Comments