Dallas Buyers Club..


Filmimiz, geçen seneki 2013 Oscar Ödüllerinde en iyi belgesel dalında aday olmuş olan ve bloguma da bu postla konuk olmuş olan How To Survive A Plague adlı müthiş belgesel filmin geçtiği, daha doğrusu bize anlattığı dönemde geçen ve yine o dönemde yaşamış gerçek bir şahsın hayatını anlatan bir yapım.
Bir kere, tabii ki, Matthew McConaughey tek kelimeyle olağanüstü! En son Mud'da izlemiş ve öyle pek beğenmemiştim. Ancak burada, resmen 10 kiloya düşmüş haliyle, gözlerime inanamadım. O kadar iyi, o kadar harika oynamış ki dumur oldum.
Leoanarda DiCaprio ile en iyi erkek için iyi kapışır bence. Hatta ben Matthew'a verirdim. Kaybederse de çok üzülürüm. Kazanırsa da sonuna kadar hak edilmiştir, böyle biline:)
Resmen karakterin içine dışına her yerine geçmiş. Helal olsun.. Jared Letto da inanılmazdı bu arada, demeden geçemem. O da süperdi. Resmen tam karakterine bürünmüştü.
Her benzer yapımda olduğu gibi ilaç endüstrisine, doktorlara inanamıyor ve dünyaya, insanlara çok üzülüyorsunuz. İnsanların eşcinsellere o iğrenç çiftte standartlığını, ikiyüzlülüğünü görüp döve döve hayıflanıyorsunuz.
Bence kesin seyredin, hele homofobik dostlarınız varsa bu filme kesin götürün, gözüne soka soka izlettirin.

Comments

Popular Posts