The Hunger Games: Catching Fire..

Evet yine izlemekte biraz geç kaldığım filmlerden biri. Ancak her zaman dediğimi diyorum #gecolsungucolmasın :)
Öncelikle P. Hoffman'ı görmek beni çok üzdü, hüzünlendirdi :( böylesine iyi bir aktörün bu kadar erken ayrılması dünyadan çok acı :( Allah rahmet eğlesin..
Filme gelirsek ise; sanırım ben ilkinden daha çok sevdim! Beni daha fazla heyecanlandırdı, meraklandırdı. Öyle ki son sahneden sonra hemen dr.com.tr'e girip 3. kitabı sepete attım. Zira bir 1/2 sene bekleyemeyeceğim ;)
Filmin en güzel yanı bence; insana umut vermesi, umut aşılaması :(
Diğer yandan ise hafif (belki de fazla bir şekilde) Truman'ı hatırlatması, gelecekte de Truman-vari yaşamların kurgulanmaya çalışılacağının hüzünlü bir öngörüsü :(
Bence izleyin dedim. İyi bir hafta sonu DVD önerisi ;)

Comments

Popular Posts