By H.. Hülya Avşar beyaz tişörtleri..


Teee milattan önce, ilk çıktığında denemeyi çok istemiş, sadece beyaz tişört satılan bir marka fikrine bayılmış ve helal olsun demiştim. Ancak o zamanlar Mudo'da gördüğümde beli çok kısa gelmiş, almamış ve konuyu orada kapatmıştım. Taa ki 3 Adam programına konuk olduğunda, üzerinde görene değin!
Hemen sosyal medyanın nimetlerinden yararlanıp önce Instagram'daki son güncel fotoğrafının, oradan cevap alamayınca Twitter hesabından Hülya Avşar'a yazıp o gece giydiği tişörtün markasını sormuştum!
Bir hafta kadar sonra, sonradan By H markasının iletişim sorumlusu olduğunu öğrendiğim hanımefendinin etiketlenerek 'ilgilenilmesi' istendiğini cevabını almış, akabinde de hanımefendinin yorumuyla o tişörtün By H etiketli olduğunu öğrendim!
Ve birkaç gün sonra da böyle soran tek manyağın ben olmadığımı, hatta o kadar kalabalık olmuşuz ki RTÜK kanala, kendi reklamını yapmasına sebep olduğu için yaklaşık 600 milyar TL ceza kestiğini okudum!
Yine çok geçmeden de birkaç yazıyla Esin Övet'in köşe yazılarına konuk olunca malum tişörtler, artık denemem farz olmuştu!
O gün giydiği ve benim de istediğim, daha önce benzerini Forever21'den edindiğim ve deli memnun kaldığım, tipinin flamlı olduğunu öğrendiğim beyaz kadın tişörtünden 1 adet hemen sipariş verdim. M beden aldım.. 39 TL ve 5 TL de kargo olayı çok fazla geldi ancak iyi bir beyaz tişört için her zaman değer, ve değer olması umuduyla da aldım.
Birkaç güne geldi, Esin Övet'in de dediği gibi çok güzel paketlenmiş, kumaş bir çantanın içine konmuş olarak geldi.
Normalde 36 beden, S da uyan ancak yaş ilerledikçe biraz bolları tercih etmeye başladığım için hem 38, M, UK 10 beden söyleyen biri olarak burada da M söyledim.
Gelelim By H tişörte. Evet, halen boyu biraz kısa, yani az daha uzun olabilirdi.
Ancak L'ı söyleseydim yakası oyuk olduğu için çok daha dekolte dururdu. Bedeni öyle bol durmadı, tiril tiril, yani istediğim/düşündüğüm gibi. Zira biraz kalın kumaşı ama öyle çok değil.
En güzel yanı ise hep yabancı kaliteli markalarda gördüğümüz üzere; markanın kumaşa baskı olarak basılması, etiketin boyundan ve bilumum yerden öyle sallanıp dalamaması.
Vücuda tam oturuyor. Bu yüzden de tayt üzerinden çok kotla daha iyi oluyor. Taytla, uzun bir hırka vb. giyilirse ancak o şekilde iyi oluyor.
Bu durumlar bağlamında da fiyatı bayağı fazla oldu benim için. Zira AmericanEagle Outfitters'da tam istediğim gibi üzerimde bol duran, beli hafif uzun, kumaşı yumuşacık olan muadillerini 33/31 TL ve ücretsiz kargoyla alabiliyorken 44 TL vermek ve çok da kafamdaki gibi çıkmaması kötü oldu ancak yine de güzel ve memnuniyetle kullanıyorum.
Tek beyaz tişört üretimi ve özen konusunda da yine saygıyla eğiliyorum..

Comments