The Square..

Belgesel filmimiz, geçtiğimiz 2014 Oscarlarında Mısır'ın en iyi belgesel film adayıydı ve benim de favorimdi. Geçtiğimiz Bahar devriminin, Mısır'daki devrimin nasıl bir süreçten geçtiği, vakti zamanında her şey yaşanırken, halktan kişilerce, bilfiil katılmış bireylerce çekilmiş kayıtların, kanımca çok iyi bir şekilde montajlanması, birleştirilmesi ile ortaya çıkmış bir belgesel Meydan. Ben inanılmaz beğendim ve etkilendim, ve tabii ki de hüzünlendim.
Bizim böyle belgesellerimiz olmadığı için de çok üzüldüm. Evet birçok var, birçok da izledim ancak bizde böyleleri pek olmuyor gibi geliyor.
Kesinlikle izlemelisiniz, şiddetle tavsiye ediyorum. Hemen etkili bir belgesel olması, hem de olayları çok iyi bir şekilde özetlemesi, bilmeyenlere özet geçmesi, bilip de unutanlara hatırlatması açısından çok önemli...

Comments

Popular Posts