Herhalde Kız! / Yiğit Karaahmet..

Ben seviyorum Yiğit Karaahmet'i ve onun dilini! :) Çok ama çok eğlendiriyor beni yazdıkları. Kitabı alma nedenim de tamamen bu. Ve çok da memnunum. Zira tam da tahmin ettiğim ve tam da istediğim gibi beni çok mu çok eğlendirdi.
şu cümlelere gülmemek ve sevmemek elde mi:)
- ne isterseniz var, tencerem var, tavam var, gül gibi kadınım havam var (s. 79).
- sonra hazırlanmak için süitime çıktım. (Tanrım, tüm hayatımı bu cümleyi kurmak için geçirmiş olabilirim) (s. 175).
- Konstantinapolis, İstanbul olalı böyle hafta görmedi (s. 177).
- ... içimizdeki Vedat Milor'lara hayırlı olsun (s. 233).
- ... eğer bunu yapamıyorsak o zaman çocuklu aileler için uçaklarda ses geçirmeyen bir bölme yapılsın ve hepsini oraya kapatalım. yolculuk boyunca birbirlerini delirtip dursunlar. yok eğer bu da çok masraflı bir yolsa o zaman aileler çocuklarını hap verip uyutsunlar, rakı koklatsınlar ya da bilmiyorum muskat falan yedirsinler. ama lütfen onları uçakta ağlamayacak kıvama getirsinler (s. 291).
- Her şeyin bir anda değişebileceğini bizzat yaşamış biri olarak her Cuma günü devrim olacak, her Salı günü hiçbir şey yokmuş gibi işe gidecekmişiz gibi geliyor (s. 115).

Eğer siz de onun dilini seviyorsanız (madiclara'yı bilen ve sevengiller familyasından olup :) )
hiç durmayın ayol! :)

Comments

Popular Posts