BiKutuMutluluk..

Tam da isminin dediği gibi bir kutu dolusu mutluluk yolluyorlar evinize.
Sonunda serzenişlerimi duyanlar olmuş ve Amerika’daki o birbirinden güzel cici mi cici aylık abonelik kutularının bin bir çeşidinden biri Türkiye’de de yapılır olmuş. Birchbox ve Ipsy muadili Lilakutu ve Vanilya Club dışında, güzellik kutusu haricinde bir abonelik kutusu daha girmiş oldu böylece hayatıma, hayatımıza.
Tesadüfen Instagram’da, Buse Terim’in hesabında gördüm ve açıp ne olduğunu görmemle vuruldum ve 15 dk. İçinde, aylık kendime tanıdığım şımarma limitimi aşmış olmama rağmen, dayanamayarak hemen sipariş verdim! Ne yazık ki aylık üyeliği yok, en az 3 aylık abone olunuyor, bu da tek seferde biraz yüklü bir meblağı gözden çıkarmaya sebep oluyor.
Neyse bunları geçiyorum siz sitelerinden bakarsınız. Ben bayıla bayıla kutudan bahsedeyim :)
Neler var içinde resimde görüyorsunuz, hepsi çok kaliteli, cici tasarımlara sahip objeler. Ben bu aylık abone kutu konseptini, olay ne olursa olsun sevdiğim için buna da tapındım tabii ki. 
Bu ay -Ocak- yeni yıl / yılbaşı konseptine sahipti, pek tabii Şubat da Sevgililer Günü olacak. Ancak beni en çok meraklandıranı, satışı olmayan, soruma aldığım cevaptan öğrendiğim kadarıyla sadece markanın tanıtım-konsepti dahilinde hazırlanan İtalya kutusu! İnşallah bir gün onu da yaparlar.
Kısacası siz de benim gibi kutu seven delilerdenseniz, duyanlar duymayanlara anlatsın, tek deli biz değilmişiz onu öğrendim :) Yaşadık kızlarrr :)

Comments

Popular Posts