Gone Girl..

Evetttt yılın ilk, geç olsun güç olmasın yazısıyla karşınızdayım efem :))
Demem o ki, tam da kitabı bitirdikten 2 gün sonra internette gösterime giren! Kayıp Kız filmini izleyebilme şansına erişmek pek mutlu etti beni. Zira kitap, ayrıntılarıyla aklımdayken izlemek pek keyifliydi. Gel gör ki film ne yazık ki o kadar mutlu edemedi :(
Neden derseniz, sanırım kitabı okumuş olmamdı sorun! Zira bu kadar çok ayrıntıyı haklı olarak tüm filme katamamışlardı ve bu da, yapılanlarım, yani kadın neden öyle bir kadın olmuş, adam neden böyle olmuş ve her şeye eyvallah diyor, her ikisinin de temeldeki psikolojik motivleri nedir'in kaynağı da muallakta kalmış!
Eğer okumasaydım böyle bir eksiklik yine gözüme çarpar, beni rahatsız eder miydi hiç mi hiç bilemiyorum ve asla da bilemeyeceğim, korkarım! Bu da kitap-film çarpık ilişkisinin garip bir çıktısı sanırsam.
Ancakkk kötü bir film miydi? Derseniz, tabii ki hayır. Zati yönetmen amca David Fincher olunca bu pek de mümkün olmuyor. Her şeyi amcacığım pek güzel koyarmış vesselam. 
Bir yandan da keşke okumasaydım da son, beni tam çarpaydı demedim değil :)
Neyse anacım siz de izleyin, izlettirin, ne de olsa geçtiğimiz yılın en çok konuşulan kitap-filmiydi ;) 

Comments

  1. Merhaba
    Kaç gündür aklımda bu film ilk fırsatta izleyeceğim.

    Hayırlı Kandiller
    Sevgiler.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evet evet izleyin, sonra yazin yine, merak ediyorum ne dusunuceksinuz.
      Benden de gecmis Kandiliniz mubarek olsun, cok tesekkurker..

      Delete
  2. İzledim.Sanırım çok film izlediğimden dolayı hemen anladım.
    Zaten filmin yarısında olaylar açığa çıktığından filmin büyüsü kaçtı diyebilirim.
    Sonu beni tatmin etmedi belki kadın hak ettiği cezayı alsaydı klasik bir son olacaktı ama oh diyecektim :)
    Kitaptaki sonda bu şekilde sanırım.
    Şimdi sırada gece vurgunu var :)
    Sevgiler.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok sagol yazdigin icin harikasin. Ve cok sevindim, zira yazdigim gibi, kitabi okudum diye filmee heyecanlanmadim zannettiydim demek normalde de oyle olacakmis. Dedigin gibi, cok film seyredince sanirim cabuk cozuyoruz olayi, dezavantajimiz bu olsun ;)
      Ve dedigin gibi, kadinin oyle cezasiz kalmasi ve en fenasi da adamin her seyi kabullenmesi bogrum oturduyu benim :(
      Nightcrawler.i a y merak ediyoum gorusunu ..
      Xox

      Delete

Post a Comment

Popular Posts