Interstellar..

Evet biraz astronomi bilgim olsaydı ve bu tarz konulara daha rahat basan bir aklım, tabii ki çok ama çok daha keyifli olurdu.
Zira bana sürekli, doktora formasyon dersinde; herkesin kendi bölümünden sunum yaptığı seminerlerde, astronomiden olan çocuğun 3 saat boyunca, beş yaşındakine anlatır gibi sabırla, basit ötesi cümlelerle göreli zaman kavramını vb anlatmaya çalışması ve bizim halen bomboş gözlerle ona bakmamızı anlamlandıramıyor olması geldi!
Neyse efem, filmde paso bu his oluyor ancak az da olsa anlayabildiklerimle dahi, bundan öte bir keyif veriyor. Kaldı ki anlatılan, aynı geçen sene Her'de yaşatılan his gibi hiç de olmaz olmaz gelmiyor. Dünyaya yapılanlar ve gelinen noktalar, her bir anı bir noktada onuyor.
Biraz uzun, biraz yavaş, Gravity kadar ateşli heyecan yaratmıyor ancak yine de sizi bambaşka evrenLERe! götürüp götürüp getiriyor. Etkiliyor, ufkumuzu açıyor. Hem dünyanın, hem sinema aleminin nelere kadir olduğunu pat diye önümüze koyuyor.

 

Comments

  1. Merhaba
    Dün izledim filmi.
    Film güzeldi. Kara delik olayını hep sevmişimdir zaten ama yorumlarda çok abartılmış çokta harika bir film değildi.Devamı olabilecek bir film bakalım :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Di mi, sana tamamen katılıyorum, oyle abarttılar ki yuh dedim bu mu yani. Benim acımdan daha anlasilirdi belki o yuzdendir, ben Gravity'i daha da bir sevmistim. gecen sene en iyi filmde favorimdi ;)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts