Into the Woods..

Önce, Maleficent gibi bir şey izleyecekmişim gibi geldi. Film başladı, anaa bi baktım müzikal! Ve ben üzgünüm ancak çok sevmem, hay bin kunduz dedim, beğenmeyeceğim her halde. Sonra çok değişik bir yön aldı, aldı aldı, bi baktım bayağa keyif alarak izliyorum, su gibi akıyor, hiç sıkmıyor.
Sonra ortalara doğru, aha dedim toparlıyorlar, iyi güzel bitiyor. Aaa bi baktım film tam bu noktadan bambaşka bir eğim alıp yepyeni bir film gibi devam ediyor! Ve çok hoş, çok orijinal, çok değişik bir şekilde bildik hikayeler birbirinin içinde eritilerek ve yine her şeyi birleme noktasındaki spiritüel anlayışı çok saf bir şekilde tasarlayarak tamamlanıyor. Tüm bunları hiç sıkmadan, cici bir keyifle veriyor ve beni bir değil pek çok kez şaşırtarak yapıyor. Tam bir masal.. Tam bir hikaye.. Bilmem, ben pek sevdim :) 

Comments