Relatos Salvajes.. / Wild Tales..

Aşağıda kısmen spoiler'lık biraz bazı şeylerden bahsedeceğim ancak benim size tavsiyem, hakkında hiç ama hiçbir şey okumadan direkt filmi bulup izlemeniz! Aslında genel olarak öyle yaparım ve hep de bu kararımdan memnun olurum, zira belki de doğrusu budur; bunda da sadece adını ödül törenleri sezonunda duyduğumdan beri listemde olduğu için aynı şey oldu ve çok ama çok iyi oldu.
Neyse heyecanıma verin, yine lafı uzattım. Hiçbir şey demiyorum, okumayın hiçbir şey ve direkt izleyin anacım!
KISMEN SPOILER:
Efendim, film şöyle normal bir ötesi bir şekilde başlıyor ancak daha beş dakika olmadan 2. dakikasında falan öyle bir dumur ediyor ki böyle ahanda ağzınız beş karış açık kalıyor! Siz daha anam dur noluyo, neredeyiz, nereye gidiyoruz demeden diyemeden, daha o şoku sindiremeden, idrak edemeden, daha ağzımızı kapayamadan size öyle bir tokat atıyor ki o açık ağzınız yamuluyor bu sefer! Ve bu durum, filmin sonuna kadar tekrarlamaya ve sizi o daldan o dala atmaya çok feci devam ediyor. Ve tüm bunları o kadar normal insanlar, senin benim gibi karakterler, olağan ötesi hikayeler ve kurgular içerisinde, gayet sıradan bir yaşam akışında bom diye önümüze bırakıveriyor! Daha ben ne diyim!

Meraklısına: Arjantin meğer ne çok benziyormuş bize! Amanin booo..

Comments

Popular Posts