The Hunger Games: Mockingjay - Part 1..

Alınız bir Hobbit: 5 Ordunun Savaşı vakası daha! Sırf daha çok box office getirisi olsun diye ikiye bölünmüş bir hikayenin filmi! Dolayısıyla da zaten bir öncekinin sonu unutulmuşken, zar zor hatırlanmaya çalışılırken lank diye bitiveriyor!
Öyle havada kalan bir hikaye havada iki döndürülüp lank diye yine havada bir güzel bırakılıveriyor! 
Dolayısıyla ben bu sefer öyle pek heyecanlanamadım ve dolayısıyla zevk alamadım. Zira her şey kursağımda kaldı. Zaten kendisini çok severdim ve dolayısıyla çok üzülmüştüm, P.Seymour'u görmek çok hüzünlüydü:(
Neyse daha öncekilerin hatırına ve sonra gelecekler adına izleyin anacım ;)

Comments

  1. Sakiz gibi uzatmislar filmi ,kitabi ikiye bolmek icin.Ben sabirsizlikla 2. bolumu bekliyorum. Kitabi okudunuz mu bilmiyorum ama asil hikaye bundan sonra basliyor :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. di mi çok sinir bozucu bir şekilde uzatmışlar. yok ben okumadım ama bir onceki filmden sonra cok istiyodum sonra yogunluktan kaldı :( alıp baslayamadım. ne dersiniz sizce sonraki filmden once kalan kitabı okumalı mıyım? ay simdi siz diyince daha da heyecanlandım meraklandım :))

      Delete

Post a Comment