Bikutumutluluk Dilek kutusu..

Belki de benim birkutumutluluk konusunda yorum yapmamam gerek. Çünkü o kadar çok seviyorum ki kesinlikle objektif olamıyorum. Her ayın kutusundaki her biri birbirinden daha sevimli bir mutluluk verici buluyorum her ayı da aynı şekilde birbirinden daha keyifli buluyorum. Bu bağlamda tabii ki dilek kutusunu da çok ama çok beğendim. Öncelikle Amerikan servis olayı beni resmen bitirdi. Üzerindeki çizimler şirinliği o kadar tatlı ki. Bulut broşu da minik olmasına rağmen verdiği mutlulukla çok büyük keyif yarattı. Dilek kartlarına gelince yabancı scrapbook sitelerinde, dükkanlarında görmeye alışık olduğun Türkçe versiyonlarını hem de bu kadar beni çok sevindirdi. Gül kokulu el kremine gelince ise gerçekten çok beğendim, çünkü ne zamandır böyle tatlı güzel gerçek gül kokulu bir arıyordum ve hep bulduklarım yapay geliyordu. Ve bunu hiç denememiştim. Çok ama çok beğendim. Durdukça kurudukça sürüyorum ellerime. Melek kanatlı süslü ise çok sevimli masanın üstünde kitaplıkta acayip tatlı duruyor. Kısacası ben yine yeni yeniden bu ayki kutuyu da delicesine beğendim. 

Comments