Bikutumutluluk Limonata kutusu..

Ya ben ne diyebilirim ki tabii ki bu kutuya hasta oldum. Çünkü hali hazırda bir kutu mutluluk abonesi ve manyağı biri olarak, biz zaten delicesine limonata biri olarak kendimden geçmem elde değildi. Bir kere Mataracı çok mutlu oldum. Çünkü yanımda Pınar'ın minik cam şişelerinde su taşımaktan çok sıkılmıştım. Var olan pembiş Starbucks termosum ise çok sevmeme rağmen ne yazık ki çantam için fazla büyük kalıyordu. O yüzden bunun boyutunu çok sevdim. Bilezikler ise kutuyu açtığım andan itibaren bileğimde! Deli mutlu oldum tam benim tarzım. Limonata tarifleri rehberi muhteşem bir kutu mutluluk çizimleriyle daha da pek güzel. Siyah-beyaz (en büyük Beşiktaş) pipet iste tabii ki muhteşem. Öyle ki ne zamandır bu kağıt pipetlerden almayı çok istiyordum. O yüzden kutuda görünce deli mutlu oldum. Vücut kremi ise geçen ayki el kremi gibi tamda mevsimine uygun küçük bir mutluluk olmuş kutudaki. Demem o ki hala birkutumutluluk ile tanışmadıysanız bu ay bence tam zamanı!!! 

Comments