John Wick..

Judge, Fury ve John Wick son dönemde izlenmesi gereken filmler listesinde adını sıkça duyduğum yapımlar olarak yer alıyordu. Zaten Keanu amcayı çok severim o yüzden zevkli oturdum karşısına. İnanılmaz farklı, aslına bakarsanız tam bir erkek filmi çıktı karşıma. Sevdim mi sevdim, beğendim mi beğendim, farklı mıydı evet farklıydı, hoşuma gitti mi evet tüm bu androjen yüklülüğüne ve şiddetliliğine karşın sanırım gerçekten hoşlandım. 
Bir kere devam mı kesin gelecek orası kesin. Çünkü bir konu ortasından cımbızla çekilerek alınmış ve bu filme konu olmuş, sonrasında da o cımbızlı çekilen kısım başka bir yere kadar taşınıp lank diye bırakılmış. Evet film bir yere bağlandı ama esas büyük penceredeki konu sürekliliğini film bitse de bilinmeyen bir evrende sürdürüyor algısı yaratıldı. 
Bir de söylemeden geçemiycem postmodern bir Cüneyt Arkın yaratılmış, yani  Cüneyt Arkın'da son nokta! Ama kesinlikle rahatsız etmiyor kimseyi. 
Bir de; hiç bilinmeyen ama orada bir yerlerde var olan hatta benim kendi çapımda asla düşünmediğim düşünemeyeceğim, öyle bir dünya olabileceğini tahayyül dahi edemeyeceğim bir alemin varlığı da söz konusu. Böylece yine filmler sayesinde hiç bilmediğim bambaşka bir alemin kapısı benim için açılmış oldu. Thanks to sinema endüstrisi.. ;) 

Popular Posts