Bikutumutluluk Gezgin kutusu..

Ama bu kutu da çokkk güzellll böyle olmaz kiiii. İnsan hemen seyahat çıkmak ve tüm bunları kullanmak, güzel güzel düz çekim çekmek istiyorum çeşit çeşit hepiciğini kullanarak. Ancak şu an gidemiyorum ve bu kutu beni mahvettiiii çünkü daha da çok istiyorum şimdiiii neden bunlar bu kadar tatlı şeker cici ötesi amaaaaa
Neler mi var? Neler neler..
Bi kere benim deli olduğum, nerede güzelini görsem dayanamadığım şu şeffaf çıtçıtlı plastik purse tipi yani bir nevi küçük boy zarf çantalardan! Hem de deli tatlı pembiş flamingo desenli! OMG OMG OMG
Aynı şekilde güzeli olmazsa takmadığım deli tatlı tam girlish tarzında bir valiz kimlik tag'i.. Hem de 3 farklı cici kartıyla..
Hala kendime alamadığım, kaç sene önce gördüğümde demek ki benim gibi deli çokmuş dediğim o büyükler için boyama kitabı konseptinden bir dünya haritası! Sanki dünyanın 3/4'ünü gezmişim gibi her nerelerde bulundunuz app'i map'i gördüğümde hiç üşenmeden, kaç yıldır gittiğim yer sayısı yerinde saysa da işaretleyip duran biri olarak tabii ki tam benlikkkkk...
Bu ayın motto kartının tasarımı ise tam yine benim gibi mektup delisi, hele ki klasik tasarımı hastası biri olarak bayıldığım cinsten.. Kesinlikle top 3 motto kartı listeme girdi bilem ;)
Saç tüyü olayı süpper ancak benim saçım koyu kestane olduğu için ve tüy de kahverengisinden denk geldiği için ne yazık ki hiç belli olmadığından saçımda kullanamadım ancak tabii ki fikre bittim.
Nuxe markası ile işbirlikleri ise super cool, çünkü çok beğendiğim ve takdir ettiğim bir marka o yüzden onun güneş sonrası kremi olması çok iyi, ve benim gibi güneş kremi sürmeyenler için güneş kremi yerine sonrası için olan bir krem olması tam bir catch dude ;)
Ve tabii ki yeni Damsy Kitchen işbirliğinin çocukluğumun karamelli bayram şekerlerinden biri olarak yer alması ise inanılmaz tatlıııı, hem de ev yapımı ve doğal! Daha ne diyebilirim ki sizi e mutluluk kutularınızı deli seviyommmm.. Kalp kalp kalp..