Bikutumutluluk Okula Dönüş kutusu..

Ta taaam veee karşınızda BiKutuMutluluk #okuladönüş kutusu... Eğer siz de benim gibi bir kırtasiye ama sadece bu cümleyi bile yeterli! Sanırım 25 senelik bir eğitim-öğretim dönemi yaşamış biri olarak, okula dair en sevdiğim şeyin kırtasiye alışverişi olduğunu çok rahatlıkla söyleyebilirim! Birkaç sene önce okul dönemini ya da çağını demem daha doğru sanırım! kapatmış olmama rağmen, halen en sevdiğim alışveriş türü olarak kırtasiye olayını gayet mutlulukla sürdürmekteyim :) Bu yüzdendir ki BiKutuMutluluk'un Eylül ayı konseptinin okula dönüş olduğunu duyduğumdan beri deli ötesi heyecan yaptım ve ne zaman ki kutuma kavuştum, heyecanım da ne kadar haklı olduğumu gördüm. Her ay tahminlerimin ötesinde sürprizleriyle beni her daim mutlu eden BiKutuMutluluk zaten ne zaman beni yanılttı ki bu ay yanıltsın. Her detayıyla yine ince ince düşünülmüş ve kesinlikle bizi okul dönemlerinin keyifli günlerini yaşatmak için hazırlanmış cicilerle dolu bir kutu hazırlanmış.
Bir kere parçalara geçmeden hemen söylemeliyim ki bu kutuya ve kesinlikle konseptine delicesine uygun olan nitelik, öyle elimize alır almaz hemen tüketilebilecek (hoş benim için hiçbir kutu öyle olmuyor ancak) bu kutu değil! Bir kere kutunun boyanması fikri zaten başlı başına süper bir fikir. Zira 2-3 sene önce Cup of Jo blogu sayesinde adult coloring book fikri ile tanışmış ve aldığım zevk ile çocukluğumun en sevdiğim uğraşlarından birine olan nostaljik hislerimle yeğenlerime aldığım boyama kitaplarından neredeyse tam kendime almayı düşündüğüm bir dönemde, yine tek wierd olmadığımı görmek, hali hazırda böyle bir fikrin hayata geçmiş olduğunu öğrenmek beni çoook mutlu etmişti, ancak taaa o zamandan beri tam istediğim gibi bir kitap bulamadığım için olması bir yana alıp yaptıktan sonra ne yapacağımı bilememekten ötürü bir türlü alamadım. O kadar uğraşıp kütüphaneme kaldırmak istemediğim gibi, yırtıp çerçeveletmek de bana ters geldiği için bir türlü karar veremiyordum. Taa ki Etsy'de şehir haritası şeklinde olup duvara asılmalık olanlarını görünceye kadar! İşte budur dedim, bu tarz bulmalıyım. Tam da o dönemde BiKutuMutluluk gezgin kutusunun dünya haritası gelince inanamamıştım, bayılmıştımmmm. Veee yine işte budur dedim okula dönüş kutusunun kendi orijinal kutusunun böyle bir boyama / kendin yap fikri ile tasarlanmış olmasına!
Hele ki üzerindeki çizim resmen biz! Zira boyarken ki halim tamamen ben! Üzeri BiKutuMutluluk objelerimle taçlanmış kağıtlarım, kalemlerimle dolu masamda yazıp çizerken ben! Bayıldımmmmm!
Ve işte bu noktada, az önce bahsettiğim hemen tüketilmeme olayı gündeme giriyor, zira üç gündür bayıla bayıla boyuyorum ve sim manyağı olarak olayı, kendi sınırlarımda uç noktalara taşıyorum. Çünkü yaptıkça yapasım, kendime benzetesim, tarzımı tam anlamıyla yansıtasım geliyor. Ne zaman biter bilmiyorum, hoş bitse de zaman zaman ek yapabilirim gibime geliyor :)
Parçalara geçecek olursam altın puantiyeli defter ve altın harf baskılı beyaz kalemlere ne diyebilirim ki! Delirdimmmmm. Zira en ama en sevdiğim desen ve renklerde, son dönem instagramda görüp beğendiğim ve arzu ettiğm en sevdiğim stilde! Görünce harbiden inanamadım.
Son dönemin en güzel desenlerinden birinin en sevilen objelerden biri olarak defter şeklinde somutlaşması, diğer yandan yine son dönem yabancı örneklerinde görüp görüp bayıldığıö, bizde olmadığı için paso hayıflandığım yazılı, motto kalemlerin, hem de Türkçe olarak, hem de olabilecek en cici mottolarla tasarlanmış olmasına ise resmen bayıldımmmm. Helal diyorum resmen...
Yalnız küçük bir sorun var. Ben onları kullanmaya kıyamam ki! Korkarım kesinlikle kıyamayacağım ancak masamda her gördüğümde estetik ihtiyaçlarımı karşılaması bile yeter ;) Beni saymazsanız normal şartlar altında uzun bir dönem kullanılabiliteleri açısından bu parçaların da kutunun uzun dönemli tüketim özelliğine deli estetik bir katkı verdiği de çok açık bu arada.
Aynı paraleldeki niteliğiyle, simli washi tape'e ise hiçbir şey diyemiyorum! Resmen kafamdan geçenleri bir bir yerleştirmişler, zira ne zamandır simli bir kağıt bant istiyor ancak A Beautiful Mess ve  Oh Hello Friend dyi kutularından düz desenlilerden çıkınca alamamıştım ve aklımda kalmıştı. O yüzden çok ama çok sevindim. Şimdiden yeni ayın takvimini süslemek için kendisiyle, heyecanlanmaya başladım!
Ve kutunun kendin yap niteliğiyle başlayan ve onu somut olarak devam ettiren parçalardan sonra sıra dünya sevimlisi fil bantlığımıza ve kırtasiye-abur cuburu dediğim masa üstü mini clutter'larımıza birebir renk kabımıza gelindiğinde ise olay peak yapıyor! Kendi ellerimizle yapılmış, bizim emeğimizden çıkma bir parçanın kullanılmasının zevkini bilenler zaten biliyordur ancak zaten bir objeye sahip olmak, ona kattığınız soyut değer derecesindedir ve bu da onları daha da güzelleştirir. O yüzden kutunun içinden hazır olarak çıkıp masamdaki yerini almasındansa kendimden kattıklarımda yerini alması beni çok ama çok sevindirdi. Ve bu nedenle kutumuz ve filimiz de esas kutumuzun sürdürülebilirliğini arttırdı ;)
Bu noktada küçük bir parantez açmak istiyorum. Öyle ki benim gibi çalışma masasında minik objeleriyle mutlu mesut yaşayan ve onları düzenlerken bir arada tutmak için, kategorileştirmekten öte düzensizliğin düzenindeki güzellik dahilinde bir arada karmaşık olarak tutmaktan hoşlananların bu niteliğinin bilinmesi, yalnız olmadığımızın hatırlatılmış olması ve böylesi güzel bir sürprizle karşılık buldurulması beni bir kez daha mutlu etti. Bunun bilinmesi, fark edilmesi, düşünülmesi ve hepsinden öte somut olarak hayata geçirilmesi inanılmaz güzel, inanılmaz mutlu edici, mutluluk verici...
Her ayın olduğu gibi bu ayın da motto kartı yine bir harika! Ve en sevdiğim desenlerden defter çiziminde olması artı artı artı sevme nedenin oldu! Kalp kalp kalp...
Klipsin ise benim en sevdiğim klip/ataç tipinin renkli versiyonu olması konusunda hiçbir şey diyemiyorum! Bu kadar mı kafa olunur, bu kadar mı bilinir!
Kafka dergisinin ise çapraz iletişime geçip sadece BiKutuMutluluk için özel olarak mini boyda basılmış olması ise süppper! Ve simli bantta olduğu gibi ne zamandır aklımda olan ve bir türlü alıp okuyamadığım bir derginin aynı kafa paralelinde gidip en sevdiğim kutu ile iş birliğine gitmesi, o tatlı mı tatlı sürprizlerimden biri olarak karşıma çıkması ise gerçekten çok sevindirdi. Çok ama çok sağ olsunlar..
Ve son olarak tabii ki Damsy's Kitchen'ın çikolata parçalı mini kurabiyesi bir harikaaaaa! Bu tip yemeli sürprizleri bayılıyorum. Şubat'tan beri kahve keyfimin en keyifli aksesuarı BiKutuMutluluk fincanı lezzetimi mutlu mutlu taçlandırdığımı söylememe gerek bile yok sanırım :))
Aylık abonelik kutularımın ilk kullandıklarımdan Birchbox'ta ilk kez karşıma çıkmıştı böyle tek atıştırmalık bir sürpriz. Onun tadını hiç beğenmeyip yememiş olmama rağmen öyle bir sürpriz çıkması çok sevindirmişti. O yüzden son birkaç aydır BiKutuMutluluk'tan hem de her seferinde çok özel ve güzel tatlı mutluluklar çıkması beni her seferinde çok sevindiriyor, şaşırtıyor, mutlu ediyor, heyecanlandırıyor. Ne diyebilirim ki bir kez daha helal olsun... Kalp kalp kalppppp....
Sanırım postlarımda uzunluk rekorumu kırdım ancak bir şey atlamamak ve söylemek istediklerimi elemiş olmak istemedim. Çünkü her ayrıntıyı detaylandırmak sonuna kadar hak ediyor. Beni bayram öncesi ve bayram için çok ama çok mutlu eden BiKutuMutluluk ekibime sonsuz teşekkürler...