Bikutumutluluk Pijama Partisi kutusu..

Bir kutu bu kadar mı tatlı bu kadar mı sevimli bu kadar mı sempatik olur... Hani böyle soğuk kış günlerinde yastığınızı kucağınıza alıp sımsıkı sarılırsınız ya işte bu ayki BiKutuMutluluk kutusunu da alıp öyle sarılasınız geliyor.. tam yumoş yumoş yemelik..  (Hemen olaya dalıyorum :) )
Hele ki o göz bantı yok muuuu. delirdim geberdim hastası oldummmm.. o kadar yumoş. o kadar sevimli, o kadar şirin ki. Kesinlikle sadece uyurken takılmayı hak etmeyecek kadar güzel. Öyle ki ben şimdiden başka nasıl daha daha çok kullanabilirim, gündelik yaşantımda nasıl başka kullanım alanları yaratabilirim diye kafa patlatmaya başladım. Hiç olmadı kitap keyfi yaparken saç bandı gibi kullanabilirim diyorum ;) di mi ama neden olmasın.
Vee ikinci güzellik ise Geveze Çoraplar'ın ikinci koleksiyonundan tam da bana uygun kumral bir güzellikkk... Zaten pembe-mavi uyumu çizgilerle birleşince, benim gibi eğlenceli çorap manyağı biri olarak beni deli mutlu eden bir sürpriz olduğunu söylememe gerek yok sanırım ;) çok ama çoook sevdim, sevindim. Ve böylece sarışın geveze çorabımın artık yalnız olmadığını söylemem gerek yok sanırım ;) yaşasın çorap kardeşliği :) Ve sanırım bu ayın motto kartının da en ama en favorim arasına doğrudan girdiğini söylememe gerek yok. Çünkü en başta yazısı ile beni tam kalbimden yakaladı. Zira hepimiz için bizi mutlu eden minik güzelliklerin keyfine vararak mutlu olabilmek ve devam edebilecek gücü onlardan alabilmek esas amaç değil mi. Zaten pembiş rengi, deli güzel yazı karakteri ve minik yıldızları ile (ki pembeye en yakışan renk gri benim için) dehşet sevimliiiii... kalp kalp kalp...
Bu paralel de tabii ki söylemeye bile gerek yok ki; her çiziminin, tasarımının ve karakterinin delisi olan biri olarak BiKutuMutluluk tasarımı oyun kartlarına da, kartların herrrr birine de inanılmazzzz bayıldımmmmm. Bunların da oyunlardan öte insta karelerinde de kesinlikle yer almaya en ama ennnn baştan aday olduğunu söylememe de hiççç gerek yok ;) Çünkü çok mu çok tatlılar ve her yer aldıkları kareyi güzellikleriyle güzelleştirecekleri banko!!!
Bu arada hemen söylemek istiyorum; minik kremler inanılmaz güzel. Öyle ki geçtiğimiz hafta başka bir vesileyle o kremleri ve serumu denemiş ve inanılmaz memnu kalmış, çok beğenmiştim. O yüzden BiKutuMutluluk kutumdan da çıkınca deli sevindim. Kesin ama kesin hemen deneyin, hem serum hem krem çok ama çok güzellll..
Gelelim patlamış mısır lezzetine ;) Puantiye-sever biri olarak hele ki tam da patlamış mısırınızın bittiği gün bu musmutlu paketle karşılaşınca ağzımın kulaklarıma varmaması mümkün değildi :) Kutuların, paket bitse bile, hazır kişisel Oscar maratonumun yepyenisine başlamışken sinema gecelerime ortak olacağını da söylememe gerek yok korkarım ;)
Luzdemia sürprizi ise çok mu çoook güzel. Ancak benim açımdan azıcık da tehlikeli :) Neden derseniz; ilk gördüğümden beri çok beğendiğim, çok yaratıcı bulduğum bir fikir. Ve çok da sahip olmak istediğim bir minik mutluluk objesi. Fakat benim açımdan biraz fiyatı yüksek. Hoş tabii bir seferlik kolyeye ya da diğer ana parçaya sahip olduktan sonra ara ara istenilen miniklikler alınabilir, o zaman bir sıkıntı olmaz ama ben en azından şimdilik o ana eşiği aşamadım :) Bu açıdan  bakınca da ilk minikliğe sahip olmam bu eşiği atlamam açısından itici bir güç olabilir korkarım :) Hiç olmadı insta karelerimde erkenden rol alacağı da çok açık ;)
Veee bu ayın kutusunun en ama ennnn çılgın sürprizini en sona sakladım!
Öyle ki; dayanamayıp ilk günden instagram'da paylaştığım üzere: Bu ayın kutusunun benim için inanılmaz özel, inanılmaz mutluluk veren bir özelliği var kiiiiii. Çünkü @bimutludergi 'de ben de varı! O mutlu sayfalara misafir olmak o kadar ama o kadar güzel o kadar mutluluk verici ki anlatamam. O yüzden bu ayki kutum benim için mutluluk taşıyor... sonsuz teşekkürler iyi ki ama iyi ki varsınızzzz.. iyi ki hayatımdasınız hayatımızdasınız sizi seviyorummmmm...
Kısacası pijama partisi kutusu bu ay beni yine ekstra eksta mutlu etti..... kalp kalp kalppp....