Entuorage..

En baştan söyleyeyim ki ben dizisini hiç izlemedim! Oysa ki ablam bir fanıydı ve ben ondan çok methini duyduydum o dönem ancak bir türlü başlayamadım. Şimdi şimdi düşünüyorum da sanırım sebebi, tabii ki başta, o dönem izlediğim çok dizi olması ve tez yazıyor olmamdı ancak sanırım bir sebebi de çocuğu çok beğenmemem! Zira filmde de hiç benim tipim olmadığını tecrübe ettim. Öyle ki, dizide kilolu olduğu söylenen o zayıflamış arkadaşı daha bi benim tipim :) Neyse sonuçta ben bu sebeplerden bir şekilde başlayamadım, ipin ucu kaçınca da hiç izlemedim, kısmet filmine imiş. Beğendin mi derseniz. Sanırım ortalarda kaldım! Yani ultra zengin LA hayatı bana çok ama çok fazla geldi. Evet biliyoruz öyle olduğunu ancak Kardashianlar'dan bile çok fazla geldi üstüme! Hoş amaç bu bende turna gözünden vuruldu ancak etkisi negatif oldu!  İlişkiler dersen.. ne diyim ki.. bildiğimiz o ultra abartılı haller..banellik..klişeler..vb. Evet gerçek budur ancak her gerçek de bu kadar verilmez ki. Ben en çok çektikleri fake-filmi! beğendim desem! Tam vampir soslu Purge hali acayip meraklandırdı. Onu çeksinler derim.  Yani diziyi izleyip sevdiyseniz bakarsınız zaten, yok benim gibiyseniz, vaktiniz de varsa bir bakın derim. O kadar ün yaptı sonuçta, geri kalmayalım ;)

Popular Posts