Everest..

Hemen söylemeliyim ki izlerken o gece biraz soğuktu ve ben yorganın altında dahi üşüyordum ancak ne zaman ki olay şiddetlendi, ben üşümemden utandım! Onların oralarda ne kadar üşümüş olabileceği tahayyül dahi edemedim! Olayı çok utanarak bir kez daha itiraf ediyorum ki hiç bilmiyordum. O yüzden tamamen hiçbir şeyi bilmeden izledim. Bu da sonuna değin heyecanımı ve merakımı canlı tuttu. Ancak onun dışında hiç heyecan vermedi ve merak uyandırmadı :( Çok daha ümitliydim, hele ki yan rollerdekini görünce ahan da dedim ancak umduğumu bulamadım. Demek ki sonunu bilsem çok sıkılacaktım. 127 saat ve Force Majeure'u düşününce onların ne kadar zor bir şey yaparak nasıl heyecan uyandırdıklarını hevesle hatırlıyorsunuz. Kısacası çok hoşlaşmadım ancak dağcılık ve gerçek hayat uyarlaması sever iseniz zaten izleyeceksinizdir, ve öyle iseniz zaten izleyin de. Onun dışındakiler için de kararı size bırakmayı tercih ediyorum, diyeyim ben size ;)