The Lobster..

Sanırım bu film için söylenecek kelimeler: çok ama çok garipten öteye biraz zor geçiyor! İzlerseniz, izleyince anlayacaksınız ancak gerçekten, öyle böyle değil çok ama çok garip. Nasıl bir zihin, nasıl böyle bir konuyu bulmuş, kurgulamış aklım hayalim şaştı. Tabiri caizse apışıp kaldım!
Bazı yerlerini, mesela izlerseniz göreceksiniz, krem sürme olayı! hiç ama hiç anlamadım, anlamlandıramadım!
Ancak filmden sonra okuduğumda gördüm ki Colin Farrell bile yönetmene, anlamadığını itiraf etmiş!
Özellikle son dönemde, evlilik programı patlaması yaşadığımız bir dönemde böyle bir vurgu yapması, disütopya ile tokat atması çok iyi olmuş. Zira zaten Türk toplumunda oldum olası yapılan bir evlilik baskısı varken bunun global olduğunu görmek de ayrıca şaşırtıcı.
Neysem siz onu bunu bırakın sırf delicesine orijinalliği, garipliği için kesin izleyin. Gerçekten şaka yapmıyorum, kesin izleyin..