BiKutuMutluluk Neon kutusu..


Ben size bir şey diyim mi, bu konsept tam da bu karedeki renklere ve konfeti havası uygun dehşet bir parti havasında! Zira ben açar açmaz nereye bakacağımı, neyi kurcalayacağımı şaşırdım ve çıktıkça daha neler çıkıyor diye deli mutlu oldum.
Zira her biri ayrı renkli, her biri ayrı keyifli, her biri ayrı orijinal ve her biri öyle eğlenceli mini mutluluklar karşıladı ki beni, her birini ayrı beğendim..her birini ayrı sevdim..
O neon defter (ki ben BiMutlu defterlerin hastasıyımdır!), o kolyenin renkleri, hele o en sevdiğim ananas desenlisi de olan bir değil iki değil tam üç tane patch armalar, ikili bileziklerin ciciliği ve ikiz motto kartlar..
Ama en en çok da bu alttaki güzellik! Öyle ki daha dış kutusunu açar açmaz odamı kaplayan o müthiş kokunun kaynağı meğer beni en derinde bekliyormuş! Kutuyu açıp aşağıdaki mutluluklara indikçe bir de ne göreyim meğer o dehşet parfümün sırrı, bu güzelliğin sayfaları arasındaymış! Delirdim resmen! Zira zaten kitap ayracı koleksiyoneri olarak nedense hiç kokulusuna denk gelmemiştim. O yüzden çok şaşırdım, çok beğendim ve çoook mutlu oldum... ama ama ben bu kutuyu çoook sevdimmmm...