Birchbox July 2016..

Haziran Birchbox'ının postunun ilk paragrafından alıntılıyorum ki;
Evet yine süresini çoktan geçirmiş bir post ile karşınızdayım :) Ancak hep dediğim gibi, geç de olsa yazma nedenim; ilgili ürünlere dair naçizane fikrimi söyleyip aklınızda bunlara paralel bir alışveriş planınız varsa fikir vermiş olabilmek ;) Umarım az da olsa yardımcı olabiliyorumdur.
Bu bağlamda geçen Temmuz ayına ait Birchbox kutumdan çıkanları, kullanım deneyimlerim çerçevesinde şöyle sıralayabilmek mümkün:

amika marka kuru şampuan.. ne zamandır çok ama çok denemeyi istediğim, adını çoook duyduğum bir üründü. O yüzden heyecanla kullanmayı bekliyordum ve beklediğime de değdi! Zira çok memnun kaldım. Bi kere kokusu çok hoş. Saçın yağını alırken kendi texture'ı ile de ağırlaştırmıyor. Zaten kutu tasarımının şekerliği ile beni mest etmişti, şimdi de işleviyle. 

COOLA marka güneş kremi.. zaten Coola, organik yapısıyla en favori markalarımdan. Alsaydım kendim de bu markanın güneş kremini alırdım. Çünkü her şeyi geçtim, içerik en önemli tercih sebebim. Öyle ki kokusu, yağlı olmaması, hemen emilmesi, hiç sürmemişsin hissi de cabası. Bayıldım derim.

Shiseido marka, yaşlanma etkilerine karşı güçlendirici serum/krem.. kokusu ve sürerken ki texture hali çok güzel. Hiç yağlandırmıyor, şak diye emiliveriyor. Ancak marka, organik bir marka olmadığı için korkarım alım sebebim yok :(

Shiseido marka, kırışıklık ve mor halkalara karşı güçlendirici, göz çevresini aydınlatıcı göz serumu/kremi.. aynısının tıpkısı bu ürünü için de geçerli. Tamamı kopyala-yapıştır ;)

Smashbox X-Rated maskara.. ben kullanmadım ancak ablama vermiştim, o halen de kullanıyor ve çok ama çok memnun kaldığı, çok beğendiğini iletti.

Supergoop! CC krem.. 35 faktör güneş koruma içeren, dolayısıyla uva/uvb etkisinin yanı sıra ince çizgileri düzleştiren ve cildi parlaklaştırdığı şeklinde tanımlanan yapısıyla ..... gayet etkiydi. Öyle ki ben daha önce Coola'nın bir ton farkeden BBcream'ini denemiştim. Çok beğenmiştim. Evet pürüzleri kapamıştı ancak dediği gibi ten rengini bir ton koyulaştırmamıştı. CCcream'lerin böyle bi fonksiyonu olduğunu bilmiyordum. Öyle ki bunda sadece makyaj sabitleme diye yazıyor. Ancak dürünce bayağı bayağı cildimi bir ton koyulaştırdı, kusurları kapadı ve normalde cheek&lip tint kullanırım, onu kullanmama hiç gerek bırakmadı! Kendi cilt tonummul gibi hafif renk verip canlandırdı! Coola'nın BBcream'ine kıyasla çok ama çok az yağlı geldi sürerken ancak ciltte hiç öyle bir yağlandırma yapmadı. Onu da diyim ;)


Fotoğrafın üzerindeyken sağ klikle yeni pencerede açarsanız, yazılarını çok daha büyük okuyabilirsiniz.