LilaKutu / 5. Yıl Keşif kutusu - Aralık 2016..

Yıllar önce Birchbox'ı ilk tanıdığımdan beri hep Türkçe'yede de olmasını istemiş ve ne zaman ki Lilakutu hayatımıza girdiğinde de çok mutlu olmuştum ancak sonradan aylık konseptten çıktıklarından beri keşke daha sık yapsalar umuduyla yakalayabildikçi dönemsel keşif kutularını almaya çalışıyorum. Bu 5. yaşlarına özel yaptıkları kutu da diğer özel günlerde yaptıkları kutular gibi beni hiç hayal kırıklığına uğratmadı.
Öncelikle aynalı pratik kutusu inanılmaz güzeldi. Ben daha önce böyle bir kutu görmemiştim ve hiç de sahip olmamıştım, o yüzden kullanışlılığıyla beni çok etkiledi. İçinden çıkan ürünlerin neredeyse tümünün normal boyda olması da ayrıca çok mutlu etti. Hele ki ikisinin içeriğinin tamamen doğal nitelikte olması beni çok sevindirdi.
Yukarıdaki listede görüldüğü gibi içerisinden beş ürün çıktı. Biri (Iva Natura yüz maskesi) hariç hepsini kullandım. Şu ana kadar hepsinden de memnun kaldığımı rahatlıkla söyleyebilirim.
Öncelikle saç bakım köpüğü, gerçekten resmen ballı süt gibi kokuyor ve saçların karışıklığını önlüyor. Şekil verme konusunda benim saçlarım pek tepki vermedi, eskisi gibi normal şekillendirdim ancak dediğim gibi yumuşatması ve kolay açılmasını sağlaması açısından çok memnun kaldım. Hatta bir sonraki bu tarz bir ürün alımımda da marka konusunda öne geçtiğini söyleyebilirim.
Avalon dudak koruyucusuna gelince; zaten sevdiğim beğendiğim organik içeriği nedeniyle tercih ettiğim bir marka idi. Naneli, aloe veralı, shea butter'lı içeriğiyle sürümü çok kolay, kokusu hoş ve etkinliği de kuvvetli bir nemlendirici ve koruyucu olduğunu düşünüyorum. Dediğim gibi, bir önceki ürün gibi bu da bir sonraki alımında öne geçen bir marka tercihi olarak yerini aldı.
Eda Taşpınar imzalı body mist ise ne yazık ki içeriğinin çok doğal olmaması nedeniyle beni üzdü ancak kokusu o kadar güzel ki sanırım bir süre kullanmaya devam edeceğim.
Aynı şekilde DoctorB Örümcek Ağı Serumu da içeriği nedeniyle beni mutlu etmedi ancak yine de birkaç şans verip kullanacağım.
Sonuç itibariyle genel anlamda kutunun çok tatminkar olduğunu ve benim birçok kişisel bakım ihtiyacımı uzun bir süre karşılayabileceğini görmek çok iyiydi. Bu bağlamda umarım LilaKutu, yeniden Birchbox gibi her ay satışı olan konseptine geri döner.