Lilakutu Sonbahar keşif kutusu.. Ekim 2017 kutusu..

Öncelikle, tam 1 senedir hiç Lilakutu Keşif Kutumuzun olmamasının, bir kez daha çok büyük bir kayıp olduğunu belirtmem gerekiyor. Çünkü, özellikle de bu kutu beni her bir ürün sürpriziyle mest etti. Blog’umun takipçilerinin daha yakından bileceği gibi, olduğunca organik kişisel bakım ürünlerini tercih etmeye çalışıyorum. Ve alışverişimi hep lilakutu.com üzerinden yapıyorum. Çok da memnun kalıyorum. Bu bağlamda sonbahar kutusu, neredeyse tamamı organik içeriğe sahip ürünleriyle beni çoook mutlu etti. Hele ki şu an için alma ihtiyacı içerisinde olduğum ürünlere de sahip olması bakımından beni çok şaşırttı. Özetle, kendim hazırlasam bu kadar iyi ve güzel bir kutu hazırlayamazdım.

İçinden çıkan ürünleri, denemelerim sonucunda yorumumla şu şekilde maddelemem mümkün:
Raen Tonik Hidrolat – Gül
Gül suyunun ne kadar çok faydasının olduğunu daha geçtiğimiz yaz öğrenmiş biri olarak, en doğalından gül suyu bulunan marka olarak sadece Gülsha ve Homemade Aromaterapi’yi duymuştum. Öğrendiğimden beri de onlardan almayı planlıyordum. Ancak hem araya bir sürü şey girdiği için, hem ben de bir türlü hangisinden alayım diye karar veremediğim için kalmıştı.  O yüzden kutuda görünce inanamadım. Oysa ki Raen markasını ve doğal olduğunu biliyordum ancak gül suyu olduğunu atlamışım. (Bu arada Raen’in organik, el yapımı traş sonrası kolonyası tarzı bir losyonu var, babama almıştık, dehşet güzel; aklınızda olsun ;) yine Lilakutu’dan).
Bu gül suyu da boyu ve saflığıyla tam istediğim gibi. Kokusu evet biraz keskin bir gül kokusu ancak faydası nedeniyle ben her akşam yatmadan kullanmayı, rutinime kattım ;)
Care Solucion Soyulabilir Siyah Maske
(eklenecek..)
LaNaturel Kokusuz Deo Roll-On
Aynı markanın lavantalısını, yine yazın Lila’dan almıştım ve o zamandır da severek kullanıyorum. Hem içeriği çok saf ve doğal, hem de yerli bir marka. Dolayısıyla dehşet pahalı yabancı rakiplerinin yanında çok iyi bir tercih. Ben memnun kalmıştım performansından. Tam da bitmek üzereyken, hemi de tam boy yenisinin çıkması süpppper oldu. Deodorant konusunda her vücut için farklı sonuç alındığını için şimdi bana iyi oldu size de kesin olur demem yanlış olur. Ancak denemenizi öneririm. Çünkü dediğim gibi içeriği çok sade ve doğal, hem de yerli malı!
Ecowell Diamond Collection - Şampuan
Ecowell ne zamandır denemeyi çok istediğim bir organik markasıydı, özellikle de şampuanı. Dolayısıyla harika bir sürpriz oldu. Deneyince de gayet memnun kaldım. Diğer organik şampuanlar gibi 3-4 kez yıkamaya gerek bırakmıyor, 1-2’de işi bitiriyor. Kokusu da çok güzel. Tek kusuru, en azından benim için, şişenin, büyükçe bir klasik diş macunu tüpü kıvamında olması. Zira benim için duşta, basmalı olan ürünler çok daha kullanışlı. Onun dışında ben sevdim kendilerini :)
Sonett Çamaşır Yıkama Sıvısı
Bir kere, ucunun nokta atışı yaparaktan lekelerin tam üstüne uygulanabilmesine imkan veren yapısına bayıldım. Çünkü tam da geldiği dönemde, kazağımda nereden olduğunu asla hatırlayamadığım birtakım nokta gibi lekeler vardı. Ve çok da narin bir dokusu olduğu için sık yıkamaktan kaçınıyordum. O yüzden de çok deterjanla da yıkamak istemediğimden böyle ne yapsam da az az lekenin üstüne damlatabilsem diye düşünürken, 'aa bi dur o deterjanı deneyim' diyip elime bi aldım, ucu tam istediğim gibi sıvıyı uygulamama olanak sağlayacak şekilde çıkmaz mı! Bayıldım. Çok da kolaylıkla sürüverdim hemen. Ancak belki kumaştan, belki 15 dk. programında yıkamamdan, belki lekeden, belki bilmeden çok beklemiş olmasından bilmiyorum; ne yazık ki tam çıkarmadı :( Ama bu ilk ve tek denememdi. O yüzden marka ve ürüne dair tam yorumumu yapmam için eksik bir deneyim olur. Kısacası diğer denemelerim sonucu nihai kararımı buraya ekleyeceğim ;)
Masmi % 100 Organik Pamuk Esnek Günlük Ped
Organik ped pazarında bir tek Natura’yı biliyordum (ve hiç memnun kalmamıştım), bu vesileyle yeni bir tane daha öğrenmiş oldum. Sanırım yeni gelmiş, çünkü hemen akabinde Fi-Çi’de reklamını gördüm. Hemi de o reklam için ağaç dikildiği bilgisiyle. Dolayısıyla oradan benden bir 10 puan aldı ;) Gelen günlük pedini de sevdim. Özellikle yüzeyi düz, çok pamuklu ve kadife pantolon gibi tasarımıyla çok hoştu. Ancak yapışkanlığından pek memnun kalmadım. Hemen toplandı. O da doğal içeriğin zorluğu olsa gerek. Fakat siz zaten organik ped kullanıyorsanız (ben henüz, ne yazık ki, çok yüksek fiyat ve memnuniyetsizlik nedeniyle geçemedik, sürekli organik ped kullanımına) bir deneyin derim. Hoş olay normal regl pedinde belli olur ama o çıkmadı bana. Bakalım sonra deneriz bir gün ;)
Lambre Oje
İçeriği doğal değil ancak rengi benim için 10 numara oldu. Çünkü tam da bu sezon ennn sevdiğim, beğendiğim ve almak istediğim mercan pembesi rengi denk geldi. Kullandığımda da çok memnun kaldım. Hem sürüşü çok rahat, hem de hiç öyle çabuk soyulmadı. Hatta, 2 kat yapmama rağmen normal aseton çıkarmadı! Şu süngerli kavanozdaki. Ancak organik asetonum hemen halletti işi ama o aseton benim ‘all times favorite’ım. Muhteşem bir şey.

* Tüm fotoğrafları, imleciniz resmin üzerindeyken sağ klikle yeni pencerede tek başına açarsanız, görseldeki yazıları çok daha büyük okuyabilirsiniz.

Comments

Popular Posts