BiKutuMutluluk Çay Saati kutusu..

Zaten hâli hazırda tüm kahve ve çay keyiflerimize bir şekilde, mutlulukla eşlik eden BKM sürprizlerimiz bu sefer tam bir ‘çay saati’ konseptiyle bizi mest ediyor. En azından benim için öyle oldu ;) Hemen detaylara girecek olursam; böylesi güzel ve zarif bir fincan ile dehşet tarz bir çay kaşığı mest etmeyecek de ne edecek sorarım size. Gerçekten kendimi Alice’in dünyasında çayımı-kahvemi yudumluyor gibi hissettim. Zira birkaç yıl önce, konseptinin Alice Harikalar Diyarı olduğu bir fuara katılmıştım ve orada hazırlanan çay saati masasında aynı buna benzer fincanlar ile aksesuarları vardı. O yüzden bu ikili benden kocaman bir kalp aldı.
Aynı zariflikteki inci küpeler ise artık çay saatlerimizde de bizi şık kılacak anlaşılan ;) Mini cupcake kalıpları ise o kadar sevimli ki o boyları ve renkleri ile, kusura bakmayın ama bir süre mini çerezlik, atıştırmalık olarak kullanıcam ;) Lipton etiketli bir değil tam 8 adet hem normal siyah çay, hem bitki çayları ise bence süper. Benim her daim tercihim siyah çaydır ve İtalya’da Erasmus iken Lipton’un bu sallama poşetleri hayatımı kurtarmıştı. Çünkü başka bir siyah çay yoktu, yakınımdaki markette! O yüzden şükran duyarım kendilerine :) Bitki çayları konusunda ise durumum hep bana göre olanı bulma arayışı şeklindedir. Çok denemiş, içmeyi çok arzu etmiş ancak bu güne değin beğendiğim çok az seçenek-marka bulmuşumdur. O yüzden bu portakallı-ballı çeşit de hiç bilmediğim için beni çok sevindirdi. Hadi inşallah ;) bu sefer olucak diyelim :)
Çay keyfine eşlik edecek o birbirinden güzel çizimlere sahip Alice Çay Saati Kartları ise o kadar güzel ki. Yine bir harika BKM çapraz etkileşimi olarak bana hemen, o muhteşem BKM Neon kutusundan çıkan Alice çiftli kitabını ve dehşet güzel kitap ayracını hatırlattı. Kalp kalp kalp... Aynı şekilde, unutmadan, bir diğer çapraz etkileşim olarak; bir o kadar güzel BKM Dilek kutusundan çıkan kumaş servis örtümü de serip bu fincanımı kullanmazsam bana da aşk olsun yani ;)
Son olarak o çiçek desenleriyle rüya gibi bir desene sahip motto kartını ve dopdolu içeriğiyle (hele o Nunico’nun muhteşem çay konseptli kitap önerileri yok mu bi harikaaaa) BiMutlu Dergimizin de kutumda beni karşıladığını söylemezsem olmaz. O zaman çayımı yudumlamaya kaçtım a dostlar :* öpüldünüz..

Comments