OhHelloFriend #GivingTuesday sürpriz bağış kutusu..

Aslında birkaç yıl önce aldığım ilk OhHelloFriend kutularından sonra yazdığım yazıda ilgili kutuların ve sitenin nasıl bir mefhum olduğunu :) uzun uzun anlatmıştım. O yüzden yeniden tekrara düşmeden, ilgili adresleri ekliyorum hemen ;)
Şimdi de birkaç hafta önce elime geçen son kutularına geçiyorum :) Hoş elime geçmesi, PTT kargo sağ olsun, bayağı bir sürdü ve en fenası da ilk yolladıkları kutu ne yazık ki evrenin bir yerlerinde diğer kayıp kutuların mutlumesut (en azından öyle olduğunu umuyorum :/ ) yaşadıkları bölgesinde kaybolduğu için gelemedi! Ancak öyle tatlılar ki hiçbir şey demeden hemen bir diğerini yolladılar. Diğerini ne yazık ki öğrenemeyeceğim ama bu kutunun içindekilere resmen ba-yıl-dım! Aldığım 3. OhHelloFriend kutusu olarak, en iyi oldu şimdiden. Her bir sürpriz parçası öylesine tam benlik ki inanamadım. Tahta, hem de kalp şeklinde yaprak mührünü mü anlatayım; altın kaplama tarzı, ananas şeklindeki ve inanılmaz keskin olan kendi özel üretimleri makastan mı bahsedeyim bilemedim. O çok sevdiğim takta ve motto işlemeli etiket süslerinden (ve bu sefer onlara eşlik eden mıknatıslı tipinden) mi, yoksa saatli fil kolye veya hap şeklindeki kapsüller veya o ne zamandır görüp de istediğim kedili mandallardan mı. Ancak şunu biliyorum ki bangle şeklindeki bilekliğe aşık oldum! Çünkü çok uzun zamandır böyle yarım ay desenli, gümüş bir bangle istiyordum ama gönlüme göre hiç bulamamıştım. İnanamadım gözlerime, kutuda karşılaşınca. Diğer yandan o zarif kalpli yüzük de direkt kullanıma girdi desem :)
Bir de en güzeli, bu kutunun (bir de büyük versiyonu vardı ancak onu alamadım, benim ki küçük olanından) tüm geliri, ilgili paylaşımlarında belirttikleri üzere; mültecilere destek sağlayan bir organizasyona gitti. Birkaç senedir her yaptıklarını, tarihi yanlış hatırladığım için kaçırmıştım bu etkinliklerini, o yüzden bu sene yılbaşı öncesi yakalayınca inanılmaz sevindim. Böylesine cici ve orijinal tasarım objelerle tıka basa doldurdukları sürpriz kutuların tüm getirisini devretmeleri çok mu çok değerli. Umarım bizim markalar da böyle etkinlikler düzenlemeye başlarlar artık. Yıllardır hep görür ve çok hayıflanırım, yabancıların, özellikle de Amerikalı markaların benzer edimlerine.
Sonuç itibariyle OHF’ın happy box dedikleri minik kutularını #GivingTuesday çerçevesinde bağış olarak satışa sundukları dönemlerde belki siz de yakalamak istersiniz diye paylaşmak istedim. Bir de unutmadan, yurtdışı siparişler ekstra kargo ödedikleri için onların içine ekstra sürpriz ekliyorlar ;)

Comments