Yogi Surprise / Jewellery Box – March 2018..

Taa taam resmen bir yıl aradan sonra yepyeni bir Yogi Surprise kutusu ile karşınızdayım :) Öyle görünüyor ki her yıl doğum günü ayım Mart’taki kutularına aşık oluyorum. Nitekim bu sene de öyle oldu. Ve ben Mart jewellery kutusunda pembe kuartz taşından bir mala olduğunu duyunca inanamadım ve hemen bütçemi ayarlamaya çalıştım. Ancak iyi ki ayarlamışım çünkü geldiğinde görür görmez bayıldım. Tam düşündüğüm gibi, hafif pembeli, böyle hafif de ağırımsı (yani çok hafif taşlardan oluşmuyor) pembe quartzlardan oluşan harika bi mala geldi. Hatta en uçtaki kalp şeklinde! Kırmızılı püsküller ise ne zamandır istediğim gibi.
Çıkan sürpriz çikolata ise pembiş konsepte uygun raspberry’li (böğürtlenli bir nevi), %72 bitter kakaolu ve de organik! Daha ne olsun.
Sonuç olarak yine verdiğim parasını hak eden bir Yogi Surprise takı kutusu oldu, Mart ayı.
Meraklısına: Dilerseniz diğer eski Yogi Surprise kutularıma dair yazılarımı, “yogi surprise” etiketi üzerinden okuyabilirsiniz ;)
* Tüm fotoğrafları, imleciniz resmin üzerindeyken sağ klikle yeni pencerede tek başına açarsanız, görseldeki yazıları çok daha büyük okuyabilirsiniz.

Comments