Antonia..

Çok mu çok eski bir filmle, şaka şaka 1995 yapımı :) bir, dolu dolu kadın filmiyle karşınızdayım. Aslında hemen hemen yarısına kadar detaylarını hatırladım ama nasıl olduysa izlediğimi unuttuğum bir film olarak karşıma çıktı :) Şöyle oldu aslında: Twitter’da TravisandTylerDurden (@travisandtyler) Kadınlar Günü’nde kadın takipçilerime hep önerdiğim filmi bir daha paylaşıyorum gibi bir tweet atınca, aa iyi bari izleyim dedim. Başladım izlemeye. Aa bi baktım bayağı bayağı biliyorum bu filmi. Nitekim yarısına değin hemen her şeyi hatırladım. Ama nerede ne zaman izledim, niye o zaman adını hatırlayamadım, ee peki sonunda ne olmuştu şeklindeki sorularımın cevabını bulamadım. Böyle böyle de sonuna değin izledim. Dediğim gibi yarıdan sonrasını da hiç hatırlayamadım zaten.
Neyse öyle veya böyle izledim ve çok beğendim. Hatta meğer o dönem en iyi yabancı film Oscar’ını da kazanmış. Ve bu arada filmimiz bir Alman filmi! Zaten anca onlardan çıkabilirdi :) Çünkü öylesine güçlü kadın karakterler var ki, inanılmaz. İnsanın ya da en azından bir kadın olarak kişinin, öylesine güçlü, bağımsız, kuvvetli, ayakları yere basan bir karakter olası geliyor. Neyse efendim, çok detaya girmeden (hatta hiç girmeden :) ) hele ki siz de hem cinsseniz ve de izlemediyseniz bu güne değin, kesin bir gece vakit ayırın derim ;) #womenpower namına ;)

Comments