Sezonun en iyi deri elbisesi TopShop’tan.. / Best leather dress of the season is from TopShop..

İşte bu sezondan, tam şu an almak isteğiyle yanıp tutuştuğum deli güzel bir elbise. Ben bugüne kadar bu kadar iyi deri elbise, daha doğrusu tam benim zevkime göre görmemiştim. Artık indirimi mi beklerim, 20 pound gönderimi göze alıp siteden sipariş mi veririm yoksa dayanamayıp kendime sokağa attığım ilk gün, kalan tek TopShop butikten, o da Türkiye’ye geldiyse bu elbise eğer, hemen gider alır mıyım gözümü karartıp orası meçhul ama deneyene ve üzerimde nasıl duracağını bilene kadar hayallerimde :) ve blog’umda...
Thats the most beautiful leather dress which I have been longing to have… Its from the new season of TopShop.. definitely my style.. I have been looking forward to find such a good style of a leather dress like this so long.. I don’t know when I will have it (whether to wait for the sale or not) but it will be in my dreams;) and on my blog till I will see if it will fit and look good on me one day…


Comments

Popular Posts