BiKutuMutluluk Tatlı Rüyalar kutusu..

Evet tatlı mı tatlı rüyalar tadında bir BKM kutusu var elimde. Anlayacağınız BiMutlu ekibimiz yine o sevimli, öyle ‘tam bizlik’ en azından şahsen ‘tam benlik’ detaylar düşünmüş ki inanamadım.
Mesela en başta, BiKutuMutluluk logolu beyaz havluya bittim. Çünkü sadece masamda değil, banyoda da tatlı, keyifli detaylar olmasına dikkat ederim, çok severim. O yüzden anında kullanıma aldım kendisini. Daha önceki BKM sabunları da [BKM Mimoza kutusu ve Begonvil kutusu] banyomda misafir ettiğimi, hâlen de kullanamadığımı söylememe gerek yok sanırım :) Ancak maruzatım var; hafiften paketli sabun koleksiyonu kurmaya başlıyorum ;)
Uyku gözlüğü de yıldızlı tasarımıyla çok kaliteli. Öyle ki, IG’de de paylaştığım gibi, tam da kendime aynı yıldız desenli bir gecelik almışken eve konuk oldu ya, ben hiçbir şey demiyorum ;) Ancak birkaç yıl önceki BKM Pijama Partisi kutusundan çıkan o sempatik şeyi unutmam mümkün değil. Çünkü kendisi hâlen, başköşeden bana göz kırpmaya devam ediyor ;) Resmen yumoş bir aşk o :) [Bu arada BKM Pijama Partisi kutusundaki BiMutluDergi’de bir yazımın, sinema yazımın yer aldığını biliyor muydunuz bakiim :) O yüzden o kutunun ve dergisin apayrı bir özel yeri var bende :) ]
Gelelim Tatlı Rüyalar kutumuzdan masamıza zıplayan cicilere :) Tabii ki takı tabağına pek bi mutlu oldum. Çünkü böyle bir objenin varlığını bildiğimden beri çok beğenmiş, deli fonksiyonel, yaratıcı ve estetik bulmuş, en kısa sürede de bir tane edinmiştim. Hatta birkaç IG karesinde kullandım. BKM’ninki de boyutuyla daha da bir işlevsel, zira son dönem kullandığım broş ve yüzüklerle hemen doldurdum desem :) Aynı şekilde masamı ışıldatan çadır mumluk da çook tatlı. Mum ve ışıklar diyince dururum hemencecik bi, bilirsiniz :) Sırasını, yerini buldu hemen masamda doğal olarak :) veee bu bağlamda, ablacımla ilk görüp de aldığımız yıllara nostalji yaptıran fosforlu yıldızlar çok mu çok iyi geldi. Ne zamandır görmemiş ve çok özlemiştim. Çok severim kendilerini. :)
Kısacası ışıl ışıl bir BKM kutusu sizi bekliyor, benden söylemesi ;) Tatlı rüyalar olsun o zaman :)

Comments